"Dzieci nie są głupsze od dorosłych, tylko mają mniej doświadczenia." Janusz Korczak

"Nigdy nie pomagaj dziecku przy ćwiczeniu, jeśli czuje, że jest w stanie wykonać je samodzielnie" Maria Montessori

"Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat. " Janusz Korczak



piątek, 3 lutego 2012

Proste puzzle w 11 kolorach - Un rompecabezas en 11 colores

Moje dzieci (czyli Gabiś & spółka z domowego przedszkola) bardzo lubią puzzle wszelkiego rodzaju, więc aby przybliżyć im naukę rozróżniania kolorów, zrobiłam te oto proste puzzle w 11 kolorach Motessori.

Como a mis niños (o sea a Gabi y los demás de la guardería casera) les encantan los rompecabeyas de todo tipo, hize un simple rompecabezas en 11 colores de Montessori, esperando así ayudarles a diferenciar los colores.



Link-Enlace: Puzzle-w-11-Kolorach

Mam nadzieję, że i Wam się one spodobają. ;-)

Espero que también les gusten a ustedes. ;-)

2 komentarze:

test pisze...

Hej :)

u nas puzzle z poprzecinanych obrazków (tylko owoców) też miały sój czas :)

a w innym temacie: rozpoczynam montessoriańską inicjatywę wymiany materiałów i mam nadzieję, że się z nią zapoznasz
jak przeczytasz, to sama zdecydujesz, czy się do niej przyłączyć :)

post jest lekko długaśny, ale liczę na to, że wytrwasz :)
http://ponadsiebie.blogspot.com/2012/02/montessori-po-polsku-3-6.html

Pani Tanguera, Gabiś i Magdusia pisze...

Czyżyku, już zapukałam do grupy na yahoo, wpuścisz mnie? ;-)

Pozdrawiam,
Moni