"Dzieci nie są głupsze od dorosłych, tylko mają mniej doświadczenia." Janusz Korczak

"Nigdy nie pomagaj dziecku przy ćwiczeniu, jeśli czuje, że jest w stanie wykonać je samodzielnie" Maria Montessori

"Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat. " Janusz Korczak



czwartek, 8 grudnia 2011

Książkowe candy u Jo na blogu Bawimy się ;-)

Nieraz widziałam ogłaszane konkursy, czasami nazywane "candy", bo to takie słodkie, a przy tym nietuczące, jednak jak do tej pory nie odważyłam się w nich wziąć udziału. Do czasu, aż tu nagle Jo z blogu Bawimy się zorganizowała candy u siebie! Do wygrania jest świetna lektura dla tych większych (roczniki z lat 70) jak i tych mniejszych (ich dziatwa), czyli "Nowe przygody Bolka i Lolka", zrecenzowana przez autorkę bloga. Spieszcie się zapisać do losowania, które kończy się 17 grudnia! ;-)

Przy okazji nadmienię, ża Bawimy się patronuje również akcji Wirtualna choinka... Może się do niej przyłączycie?

2 komentarze:

Jo pisze...

cześć
Asiami to nie ja :) ja jestem Jo :)
nic nie szkodzi, tak tylko piszę :)
pozdrawiam

Pani Tanguera, Gabiś i Magdusia pisze...

O, niech to... Ale gapa ze mnie!!! :-( Przepraszam Cię najmocniej, już się poprawiłam w poście... Tak to jest, jak się siedzi późnym wieczorem przed kompem i próbuje robić kilka rzeczy na raz,... ;-)
Pozdrawiam Cię serdecznie z Montrealu,
Moni